2006-12-05
Po dłuższej przerwie w pracach nad P51 - zapadła decyzja -
mustang będzie na prąd :)
Model przeleżał w aktualnym stanie 2 lata. Był już w zasadzie
przygotowany pod instalacje MVVS15cm: silnik kupiony, na łożu
spasowany, zbiornik zainstalowany, itp.
Teraz wraca na warsztat :)
Model bez napędu po wykończeniu i pomalowaniu powinien ważyć bez
napędu 3300-3500g.
Planuję zainstalować w nim silnik Dualsky XM5060CA-10, regler
Jeti SPIN 55 lub 77, 2 pakiety Tanic 8S-2050 (te akurat już mam
i używam w Logo10) lub może w przyszłości 8S-3700 Flightpower,
lub 9S-M1/emoli
W/g obliczeń powinien ważyć gotowy do lotu <4850g co daje
obciążenie płata 94g/dm2 - z pewnością nie będzie to trenerek
ale warbirdy już tak mają, mam nadzieje, że da się tym polatać
bez większego stresu.
Na śmigle 16x10 ciągu statycznego powinno być 4.9kg przy 47A,
model powinien się rozpędzić do 28m/s. Czas lotu - szacunkowo
5-10min.
przymiarka
żarty się
skończyły - pierwsze "psucie"
otwór na pakiety
.
|